وی‌کیوب و بهداشت اماکن عمومی

بیمارستان

عفونت‌های بیمارستانی یکی از مشکلات مهم سامت انسان ها می باشد و تماس فیزیکی از مهم ترین و شایع ترین علل انتقال عفونت های بیمارستانی به شمار م یآید. با شستشوی البسه و ملحفه بیماران با آب حاصل از این فرآیند و اسپری کردن آن بر روی سطوح و کف و تخت و دیوار و محیط فیزیکی بیمارستان ها، بدون استفاده از مواد شیمیایی و ایجاد بوی نامطبوع، از انتقال عفونت و بیماری های میکروبی جلوگیری به عمل می‌آید.

مهدکودک و مدرسه

آب حاصل از این فرآیند جایگزین ایده آلی برای مواد شیمیایی ضد عفونی کننده مضر برای سامتی در مراکز آموزشی است زیرا بی بو و بی رنگ است که آن را به امن ترین انتخاب برای استفاده در مدارس و مهدکودک ها تبدیل می‌کند. با اسپری کردن این آب بر روی سطوح و اسباب بازی‌های کودکان از شیوع هرگونه بیماری جلوگیری به عمل می‌آید.

ضد عفونی محیط کار و ابزارآلات

ضدعفونی محی طهای کاری با استفاده از آب حاصل از این فرآیند، صرف هجویی زیادی نسبت به خرید مواد شیمیایی و الکل در دراز مدت صورت م یگیرد و از گسترش آلودگی بین افراد حاضر در محیط کار پیشگیری می کند. ضدعفونی با آب حاصل از این فرآیند نیاز به ضدعفون یکننده های شیمیایی خطرناک مانند کلر و الکل را از بین م یبرد. لازم به ذکر است که این آب 3000 بار سریعتر از کلر عمل کرده و 50 برابر موثرتر است. همچنین کادر دندانپزشکی می توانند سطوح را با استفاده از آب از ندار تمیز کنند بدون اینکه نگران تنفس مواد شیمیایی بالقوه مضر باشند.

 

سایر کاربردها