بهداشت لوازم و تجهیزات آشپزخانه

اسپری کردن آب حاصل از این فرآیند بر روی ظروف و لوازم آشپزخانه عوامل بیماری زا مانند کیلفرم ها را از بین می برد.

ضد عفونی سطوح در ارتباط با مواد خوراكی

می توان با قرار دادن قطعات دستگاه هایی نظیر چرخ گوشت، آبمیوه گیری و … در آب حاصل از این فرآیند از پاکیزگی و عاری بودن از هرگونه باکتری اطمینان حاصل کرد.

ضد عفونی ظرف تهیه ترشی و مربا

شستشوی این ظروف با آب حاصل از این فرآیند از رشد کپک ها بر روی ترشیجات و مرباها جلوگیری کرده و از آلودگی های ثانویه حاصل از ظروف آلوده جلوگیری می نماید.

ضد عفونی و شستشوی کف آشپزخانه و سرویس بهداشتی

یکی از ب یخطرترین راه ها جهت ضدعفونی این سطوح استفاده از آب حاصل از این فرآیند بوده که عاوه بر ب یخطر بودن، خواص سفیدکنندگی و ضدعفون یکنندگی را دارد و برای محیط زیست ب یخطر است.

گیاهان آپارتمانی

آب حاصل از این فرآیند به علت دارا بودن اکسیژن محلول می تواند به رشد گیاه کمک نماید. اسپری نمودن این آب بر روی گیاهان آپارتمانی، آن ها را از آفت های گوناگون مصون نگه می دارد. همچنین در صورت قرار گرفتن گیاهان آپارتمانی در معرض آف تهای مختلف، می توان به صورت روزانه این آب را بر روی گیاه اسپری نمود تا آفت مورد نظر از بین برود. لطفا برای اطلاعات بیشتر به دفترچه راهنما و و بسایت vcubepro.com مراجعه نمایید.

 

ضد عفونی وسایل شخصی مانندموبایل ، لپتاپ و …

کاهش بار میکروبی این وسایل با پنبه آغشته به آب حاصل از این فرآیند باعث پاکیزگی بیشتر و سریع‌تر نسبت به بکارگیری الکل می شود.

حیوانات خانگی

جهت از بین بردن کامل تخم انگل، باکتری ها و قار چهای حیوانات خانگی، پیشگیری از عفونت و زخم حیوانات و پرندگان می توان از آب حاصل از این فرآیند جهت شستشوی حیوانات و پرندگان خانگی و همچنین وسایل آن ها استفاده نمود.

سایر کاربردها