ضد عفونی سطوح و لاندری در بیمارستان

دسته‌بندی نشده

محیط های بیمارستانی مکان‌هایی هستند که پاتوژن‌ها، میکروب‌ها و باکتری‌های مضر در آن رشد می‌کنند و گسترده می‌شوند.
ابزار پزشکی و محیط‌های بیمارستانی از مناطق پر خطر در این خصوص محسوب شده و خطر عفونت‌های منجر به مرگ را افزایش می‌دهند. بنابراین بسیار مهم است که پروتکل و مواد مناسبی برای استریل کردن و یا ضدعفونی سطوح و تجهیزات پزشکی قبل و بعد از استفاده وجود داشته‌باشد.

با توجه به اینکه هزینه‌‌های زیادی اعم از خرید مواد شیمیایی مضر، انبارش و نگهداری و همچنین با افزایش مقاومت سوپرباکتری‌ها مقاوم و آنتی‌بیوتیک در مراکز پزشکی، تمیزی و استریل کردن سطوح و ابزار را به اولویت اصلی تبدیل نموده است.
طرح‌های فعلی دستگاه‌های پزشکی و سطوح اغلب الزامات تمیزپذیری استانداردهای پزشکی را برآورده نمی‌کنند. از تلاش برای تولید و ساخت یک ماده ضدعفونی‌کننده موثر و بی‌خطر و مقرون به صرفه سطح بالا، یک اولویت محسوب می‌شود.

شرکت سپندکاراصنعت فارس با طراحی و ساخت تجهیزات و کاتالیست‌های EOG به دانش فنی ساخت دستگاه تولیدکننده اکسیدان‌های قوی از آب به خصوص اُزن محلول در آب توان ارائه دستگاه با برند وی‌کیوب را دارا می‌باشد.
همچنین با توجه به هزینه‌های زیادی که به صورت ماهانه و سالانه به بیمارستان‌ها جهت تهیه و خرید مواد ضدعفونی‌کننده متوسط و سطح پایین که علاوه بر بی‌اثر بودن، اثرات جانبی مانند تخریب بافت پارچه و ایجاد لک در ملحفه‌های بیمارستانی را به همراه دارد، وجود روش سهل و مطمئن جهت حل مسئله از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد. دستگاه وی کیوب مدل اپرایم3 (OP3) راه حل مناسبی برای حل این مشکل می‌باشد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مقالات دیگر