شستشوی صورت و سر

شستشو با آب حاصل از این فرآیند به پوست و مو هیچ گونه آسیبی نمی رساند و اکسیژن فعال موجود در آن باعث لطافت و از بین رفتن باکتری‌های مضر روی پوست و مو می‌شود. همچنین باعث بهبود گردش خون در سر و بهبود شوره سر می‌شود. اسپری کردن آب حاصل از این فرآیند بر روی پوست و مو باعث موارد ذیل می‌شود:

  • کمک به بهبود سریع‌تر جوش‌های صورت و بدن
  • بهبود آفتاب‌سوختگی
  • کمک به پاکسازی پوست
  • جلوگیری از آسیب‌دیدگی مو

شستشوی بینی و گلو

شستشوی بینی و گلو با آب حاصل از این فرآیند از عفونت لوزه‌ها و سینوس‌ها جلوگیری می‌کند و در صورت ابتلا به بیماری به بهبود آن کمک می‌کند.

شستشوی دست

شستن دست‌ها با آب حاصل از این فرآیند باکتری‌های سطحی را از بین می‌برد و از گسترش آلودگی از طریق دست‌های آلوده جلوگیری می‌کند. کافیست آب حاصل از این فرآیند را به دست اسپری نموده و اجازه دهید تا خشک شود.

شستشوی پا

قراردادن پا در ظرف آب حاصل از این فرآیند به مدت پنج دقیقه در روز باعث از بین رفتن قارچ‌ها از روی پوست و بین انگشتان پا می‌گردد.

شستشوی بدن

شستشوی بدن با آب حاصل از این فرآیند می‌تواند بدن را بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر ضدعفونی نموده و از شیوع بیماری‌های ناشی از باکتری‌ها، ویروس‌ها و قارچ‌ها جلوگیری کند.

دهان

حذف بوی بد

آب حاصل از این فرآیند یک ضدعفونی‌کننده بسیار قوی می‌باشد و غرغره کردن آن، بوی بد دهان که ناشی از وجود باکتری‌های بی‌هوازی است را از بین می‌برد و از شروع یا ایجاد پوسیدگی دندان جلوگیری می‌کند.

شستشو و ضد عفونی دهان و دندان و جلوگیری از پوسیدگی و عفونت

استفاده از آب حاصل از این فرآیند برای سلامت دهان و دندان یک راه موثر و مقرون به‌صرفه است که از عفونت‌های دهان جلوگیری می‌کند. همچنین یک جایگزین بی‌خطر و طبیعی برای دهانشویه‌های شیمیایی محسوب می‌شود و می‌تواند به بهبود زخم‌های سطحی بدن کمک کند.

ضد عفونی مسواک

مسواک‌ها به دلیل رطوبت می‌توانند منبعی از عفونت‌های مکرر دندانی و یا حتی باکتری‌ها باشند. ضدعفونی کردن مسواک با آب اُزن‌دار بدون نیاز به هیچ‌گونه ماده شیمیایی این عفونت‌ها و باکتری‌ها را از بین می‌برد. فقط کافیست مسواک خود را به مدت چند دقیقه در آب حاصل از این فرآیند قرار دهیم.

شستشو و ضد عفونی انواع البسه

آب حاصل از این فرآیند در از بین بردن عوامل بیماری‌زا نسبت به دیگر مواد رایج در شستشوی انواع البسه از جمله لباس زیر، حوله و لباس بچه سریع‌تر و موثرتر عمل می‌کند و بقایای شیمیایی مضر یا بوی نامطبوعی را باقی نمی‌گذارد.
همچنین استفاده از این آب به دلیل کاهش مصرف شوینده‌ها مقرون به صرفه‌تر و موجب آسیب به محیط زیست نیز نمی‌گردد. قبل از شستشوی لباس یا پارچه اتیکت شرکت تولیدی را در مورد مجاز بودن شستشو با اُزن چک فرمایید.

سایر کاربردها